onsdag 25 februari 2009

Vitt på vitt




Jag gillar ton-i-ton mönster på tex tyger och tapeter. Något händer utan att det sticker ut för mycket. En vit inredning kräver någon liten detalj här och där för att det inte ska kännas sterilt och kallt. I sovrummet går det mesta i olika vita toner.
Något som verkligen kommer att sticka ut och synas här hemma är de nya kuddarna från H&M som kom igår. Dottern blev så glad och tyckte att de var jättesnygga!
Jag ska visa dem någon dag. Färgglada är de!
Själv håller jag mig nog till det vita ett tag till :)

11 kommentarer:

Adriana sa...

Jag älskar vitt i miljöer ... Det är super varm och super söt ...
Kyssar

Maria sa...

Så vackert, de gardinerna passar verkligen som hand i hanske i vit miljö :O)

Jaa, visst var det en färggrann kollektion HM kom ut med....men också härliga linne grejer....en mogonrock står på min önskelista!

Benita i Bubbelrummet sa...

Du är så välkommen såååå :-)
Gillar verkligen din blogg

Mamma C sa...

Jättefint, ska kolla in HM och se om det finns något snyggt.
Kram mamma C

Kamomilla sa...

Gardinerna är jättefina!

Snuttan sa...

Vitt är underbart
Vilka fina gardiner.

Kram
Åsa

Anonym sa...

Vad spännande att få se vilka kuddar ni valt! Jag tyckte att det fanns en hel del fint i H&M´s sortiment! Ha en toppenbra vecka! Stor KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Ljuvligt Hemma sa...

Jag ser fram emot att se kuddarna :)

♥ Illusion i VItt ♥ sa...

Hej på dig!

Kul att du tyckte om våra fynd =)

Sån där lampa har vi i sovrummet oxå! Gillar den, speciellt kedjan som man tänder lampan med =)

Kram

Anna

Mimmi sa...

Tack för all inspiration du kommer med i tid och otid! :)
Här hittar man alltid något kul att titta på , och inför en utbildning jag ska gå snart så försöker jag samla på mig så mycket inspiration som möjligt.
www.inredningsskolan.se/heminredning.htm

Gårdsromantik sa...

Vitt i olika nyanser är så vackert!

Kram Maud