fredag 13 mars 2009

Barbamamma

I morse åkte jag in till stan eftersom bilen skulle in på service. Jag fick gå en bit för att komma till själva centrumet och jag kan säga att jag kände mig allt annat än smidig på min promenad.....
Stor mage, sammandragningar, ett bäcken som känns helt rangligt och isiga vägar är inte den bästa kombinationen om man vill se graciös ut, haha :)

Ja, man behöver ju inte känna att man inte har några kurvor i alla fall.....
Magen vecka 23+2

Nu är det "full fart mot helgen" som gäller.
Det blir väl en del myskvällar med Let´s Dance och Melodifestival......
Ha det gott!

14 kommentarer:

Adriana sa...

You look beautiful pregnant friend ...
My sister is in six months ...
Kisses

husvidhavet sa...

Åh vilken mysmage man kan ju inte annat än bli lite sugen på ett litet knytte!!
Jag bara fnissar när jag tänker på hur man kände sig *fniss* som en STRANDAD VALROSS!!
Ha det bäst
Kram Marith

Ljuvligt Hemma sa...

Önskar er en alldeles underbar helg :) Kram kram

Kamomilla sa...

Åh vilken fin mage du har!

Trevlig helg!

Lallis - liv och leverne sa...

Jag gillar barbamamma och du är jättefin:)
Ha en mysig helg.
Kram Lallis

Mamma C sa...

Gullig mage tycker jag. Ha en fin och bra helg.
Kram Mamma C

Marit`s vita skrin sa...

Vilken vacker mage du har. Jag har saknat båda mina magar när dom varit borta.
Det mysigaste jag vet är att vara gravid.

Gå försiktigt på isiga vägar.

Kram från Marit

chatrine sa...

Heihei!
Nå er det lenge siden jeg har vært hos deg ser jeg...
Flott mage!:) Tenker meg det blir koselig å denne lille til verden:)

Ønsker deg en fantastisk helg!
Klem fra Chatrine:)

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Å vad härligt med mage..så fin.
Kram Lotta

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen!

Vilken jättefin mage du har!!!

Kram Jes

Tulipa sa...

Din mage är jättefin!

Härliga kurvor!

Kram!

lottens vita och gröna sa...

oh vad du ser fin ut vännen, vilken vacker mage! ta det lungt nu så du inte druttar! vad härligt att vänta på vår och bäbis samtidigt, de härligaste av längtor!

ha det gott vännen!
varmkram lotten

Annas skattkammare sa...

Jag tycker gravidmagar är så fina! Du ser ju helt fantastisk ut! =)
Kram /Anna

♥ Hedvig och Jag ♥ sa...

Men ååå vilken fin mage!!!