tisdag 31 mars 2009

Det planeras.....

......för fullt för allt om måste införskaffas till vår nya lilla familjemedlem.
Det kommer att bli många inköp, både nytt och begagnat så det gäller att fynda :)
Jag ska nog ta mig en sväng till Himlas lagerbutik i Uppsala igen och se om de har några fina sängkläder eller någon pläd.....
Klart att "Lillan" ska ha det fint i sängen :)


Bilder lånade från Himla.se

Idag skiner solen till och från här. Härligt! Man blir på så bra humör!
Vi ska snart åka iväg en sväng. Sonen ska bla på sitt första tandläkarbesök och han ser fram emot klistermärket man får efteråt :)
Ha det gott!

7 kommentarer:

HWITA DRÖMMAR sa...

Himlas lagerbutik skulle jag gärna vilja besöka..Himla har ju så mkt fint och roligt om man kan hitta till bra priser!

Har en liten tävling hos mig, var gärna med och tävla om ett par trådkorgar för blommor eller ljus:)

Kram M

husvidhavet sa...

Så mysigt att planera och tjuvhandla lite i förväg minns känslan det var fantastiskt.
Det finns ju så många fina saker.... och Himla har så vackra färger.
Kram Marith

anne sa...

Himla är ju bara bäst!

Jag har faktiskt planerat att ta mig en roadtrip till hlgen och åka till outletten.... såg att de efter nästa vecka ar stängt till v22 och så länge orkar jag INTE vänt!

Så nu måste jag ta tag i saken ch åka iväg, så det bara!
Kram Anne

Björk o Äng sa...

Hej!
Nu är jag tillbaka igen, har varit lite dött på min blogg ett tag...men det är ju så det blir ibland. Nu ska jag dock ta nya tag och inspirationen börjar återvända...inte minst för att jag fick en KAMERA på min födelsedag för ett tag sedan. Äntligen kan man ta bra bilder :-) Anyway...välkommen tillbaka om du har lust o kika i min blogg.

Grattis till blivande lilla bebben föresten, sååå mysigt att planera och shoppa för liten.

Kram
Camilla

Ann-Catrin sa...

Godkväll vännen!!

Äntligen är jag tillbaka i bloggvärlden igen.. datron är lagad!

Himlas produkter är alltid helt ljuvliga..

kommer passa perfekt till beisen.. så spännande!!


kram på dig
A-C

Lallis - liv och leverne sa...

Ja de har ju hur mycket fint som helst:)
Spännande:)
kram Lallis

Hem och Lycka sa...

Myyyysigt! Älskar Himla!

kram