torsdag 12 mars 2009

Färgklickar!

Eller vissa skulle nog kalla det färgchock :)


Här är iaf kuddarna jag beställde till dottern från H&M Home. Fyra stycken blev det varav tre väldigt färgglada!
De två på översta bilden är egentligen mörkare i färgen och alltså inte lika neonfärgade som de ser ut..... dock väldigt färgstarka för det! :)



Som ni ser så kommer det att finnas en del färgklickar i hennes nya rum sen. Det kommer nog att bryta av en del från resten av huset men det känns bara roligt! Kul att göra något helt annat.
Måste erkänna att jag själv blev sugen på lite mer färg nu :)

15 kommentarer:

junhe sa...

HÄRLIGA FÄRGKLICKAR!!! HA EN BRA TORSDAG/ KRAM JUNHE

Kamomilla sa...

Visst kan det vara helt på sin plats med coola färger mellan varven. Dottern gillar säkert och det bli nog fint det där!

Ljuvligt Hemma sa...

Verkligen härligt färgglada kuddar :)

Anonym sa...

Hej, butiken ligger på samma gata som Lindex, på vänster sida, nästan vid gatans slut. Välkommen ; )

lugnet sa...

Visst är det härligt med färg!! Särskilt nu mot våren! Första gången jag tittar in till dig, härlig blogg, nu ska jag kika vidare!!
Kram Ulrica

Mrs Krumelur sa...

Fint rum din dotter får! :-D

Tack för din kommentar inne hos mig. Passar på att önska dig en trevlig helg! Tänk att det är fredag imorgon, oj vad veckorna går.

Kram Mrs Krumelur

Adriana sa...

I love color ... The atmosphere becomes more lively.
Kisses

Mamma C sa...

Härligt med lite färg oxå. Dessa kuddfodral är jäätesnygga.
Kram mamma C

Kerstin sa...

Hej kompis!

De ser riktigt schyssta ut, jag skulle absolut kunna tänka mig några sådana i någon av tonårstjejernas rum...tyvärr delar de inte mitt intresse för inredning så det får nog bero...

Ha det bäst!!
Kramar Kerstin

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Hur coola som helst.
Kram Lotta

Annas skattkammare sa...

Härligt med färgklickar.. i vissa rum kan man leva ut! Jag har rött och rosa på toa! =)
Kram /Anna

Marie//Tekla Maräng sa...

Jo jag är inne på färger nu. har helt klart med våren att göra.
Det var läckra kuddar som verkligen förgyller sin plats.
ha det gott:)

oumberligating sa...

Som ett stort barn är jag idag, jag har "släppt" Påsken lös på min blogg, undrar om jag är först så jag kickar in hos alla mina "gamla" bloggkompisar och självklart också några nya för att nyfiket se mig runt, är jag först eller? Vilket fall som helst så vill jag önska en trevlig Fredag och en fin helg mvh från Oumberlige Peter!

anne sa...

OJ! ja färgklickar eller färgchock? :)
Men härligt med lite färg som lyser upp är det alltid!

Nu bjudre jag på en första smygtitt ifrån huset :)

Kram Anne

purple area sa...

Vad snyggt det blev!