onsdag 18 mars 2009

Några nyheter

Hej!
Vilket underbart väder vi har idag! Solen skiner för fullt och vi har passat på att vara ute så mycket som möjligt. Idag tog vi årets första utomhusfika :) Barnen satt på underlägg på några stenar och jag på en stol. Så härligt!

Här går det sakta men säkert framåt med dotterns rum. Nästa steg är att dra klart elen.
Det planeras för förändringar i flera rum och idag hittade jag ett par intressanta nyheter på Ikea.....





Jag gillar verkligen den svarta matta färgen på möblerna i Hemnes-serien och skulle gärna vilja köpa sängen till vår son. Tyvärr verkar det som att de har slutat tillverka den i 90. Tillsvidare funderar jag på att köpa svart bets och betsa den sängen han har nu.....
Nu ska jag fortsätta att njuta av vädret ett tag till!
Kram på er!
Bilder från Ikea, texten på bilderna av mig.

12 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Så fina de är. Aboslut något som jag hade kunnat tänka mig:)
Kram Lallis

Mamma C sa...

Jättefina möbler som ni hittat.
Kram Mamma C

Benita i Bubbelrummet sa...

Vilka underbara möbler du har lagt upp i ditt inlägg. Måste kika vidare på det.

Ha en underbar vårdag!
Kramar Benita

Eikkala sa...

Den vita hemnes skulle passa perfekt i vårat sovrum... Härligt med utomhusfika, här är det kallt kallt och bara lite soligt. Längtar tills våran första fika ute kommer. Kan inte dröja länge innan våren värmer gott. kram sari

MammaRebecca sa...

Ja de möblerna har jag också spanat på, de är ju skit snyggt:)

Hanna - Den vita skolan sa...

Hej hej
åh va gött med utomhusfika i det härliga vårvädret. Visst e de nice att ikea har massa nytt snyggt på gång. hoppas du får en trevlig helg.
kram

latara sa...

Halloj!

Jag håller med dig, den matta svarta färgen är snygg! *gillar*

OJ OJ vilken stor och fin mage du redan har!!! Jag blir helt yr av bebissjuka, lyllos dig :-) Men vet du, magen klär dig! Än så länge är den hanterbar, eller hur? Från en val till en annan - på slutet blir det ju himla tungt *fniss*

Må så gott i solskenet! Visst är det skööönt att det börjar bli vår på riktigt?

Kram!

Karin

anne sa...

Hej!
Ja, Hemnes serien på IKEA är himla fin! (fast jag tycker mest om den vita, men mattsvart är också snyggt)

Den där höga stolen (är den hög? såg hög ut) var inte dum den heller!

Internet är trasigt fortfarande hos oss, men på måndag bör det fungera, i så fall kommer bilder från huset då!

Ha det så gott,
Kram Anne

lugnet sa...

Jättefina möbler du hittat! Kommer att bli kanonfint! Ni har jag tid till bloggande igen efter allt målande..!!
Må så gott//Ulrica

Nygammalt sa...

Så fina saker du har hittat på Ikea, måste kika in där.
Kram.

Anna sa...

Vad mycket fint man kan hitta på IKEA

Lallis - liv och leverne sa...

KOmmer in med en nattakram:)
Kram Lallis