måndag 9 mars 2009

På tapeten

Något som är "på tapeten" här hemma nu är just tapeter.

Vi funderar på en att göra en fin fondvägg i dotterns nya rum. Det känns kul och spännande att se vad vi kommer fram till tillslut. Det finns ju en hel djungel av vackra tapeter att välja mellan! Dottern vill gärna ha lite färg och självklart ska hon vara med och bestämma!

Mimou har helt fantastiska tapeter att välja mellan! Och titta bara på deras underbara inspirationsbilder!





Den här sista är min favorit! Skulle så gärna vilja tapetsera med den någonstans i huset.... Visst är den vacker?!

Alla bilder lånade från Mimou

15 kommentarer:

Lise-Lott sa...

Oja, den sista är min favvo också.. vansinnigt snygga tapeter. Min favorit till köket är just nu
http://wallpaperdirect.co.uk/closeup.php?rowid=43017
Den ser inte så speciell ut på bild men är riktigt fin "live", den är inte beige utan guld/silver.

Maria renoverar 1920-talshus sa...

Hej!
Är själv på jakt efter nya tapeter. Jättefina!
Kram MARIA

anne sa...

Vansinnigt snygga tapeter!
Den sista var ljuvligt sirlig och fin, men jag tyckte om dem allihop, fast på olika sätt!

Hur är det med dina cravings, börjar det lätta eller blir det bara värre?

Hoppas du har en fin dag!

Tulipa sa...

De är makalöst vackra!
Skimrar ända hit!

Kram!

isabels värld sa...

Härliga tapeter! Mittentapeten var väldigt fin! Ha en fin måndag!

Bokmalen sa...

Ja, vad fin den är!! Den skulle jag gärna ha nånstans. Tror den skulle göra sig i vårt sovrum!?? Men vi tapetserade om för 2 år sen... så det är nog inte aktuellt.
Ska bli kul att se vad ni väljer!
Kramen, Maria

Benita i Bubbelrummet sa...

Vilka underbara tapeter :) Gillar bild 2 mest ;)

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vad spännande..lycka till då.
Kram Lotta

Adriana sa...

Jag tror att dessa nya vackra modeller.
Jag kommer att sätta det gemensamma rummet, men jag är fortfarande i valet ...
Kyssar

MammaRebecca sa...

Jätte fina tapeter:)De är ju såå svårt när man väl ska bestämma sig vad man ska ha:) De finns ju ett hav med tapeter så de är ju inte alltid så lätt:)
Ha en fortsatt good vecka

Karna sa...

Ikke lett å velge når det er så mye fint.....Dere gfår bruke god tid...Lykke til med valget

Annas skattkammare sa...

Snyggt med fondvägg. Ska bli spännande att se vad ni väljer. Kram /Anna

Tant Blå - inredningsbutik i Sala sa...

Sitter o kikar lite på fina inredningsbloggar och jag håller med, visst är det jättefinatapeter Mimou har. Du har en fin blogg, med härliga inspiationsbilder och nu har jag lämnat ett avtryck också. Ha en trevlig dag.

Bygatan sa...

Hej!

Vilka snygga tapeter du visar. Det är kul med tapeter, men jag har såå svårt att bestämma mig så det blir oftast inga alls;-))

Kul att se vilken ni väljer sen, de är så snygga allihopa!

Kram Lena

Snusilus o Sannibus sa...

Hej :)

Vilka fina tapeter! Speciellt den sista var snygg! Hehe jo, visst är det snyggt med vita ramar på speglar! Klart du ska måla din!

Kram o ha en fin kväll!
Susanne