söndag 15 mars 2009

Soliga Söndag

Hej!
Idag är det strålande solsken här! Underbart!
Dessutom har de ju lovat att det ska bli riktigt varmt imorgon!
På tal om imorgon så ska jag börja jobba lite igen. Det känns kul så håll gärna tummarna för att det går bra med magen och allt.....

Visar en favorit som jag nog har visat tidigare (Men favoriter tål att visas i repris. Eller hur?). Det är den stora brickan som vi köpte här.
Jag skulle gärna köpa flera liknande brickor och även ett snyggt brickbord!






Nä, nu är det dags att sätta fart här så att vi hinner njuta av dagens vackra väder så mycket det bara går!
Hoppas ni också har det soligt och får en bra dag!

7 kommentarer:

Malin sa...

Vilka fina bilder! Det där liknar brickan jag säljer i min webbutik:) Fast den är nog större (50 cm i diameter). Ha en bra söndag! Kram

Mamma C sa...

Det var en mycket snygg bricka du har. Här lyser solen med sin frånvaro. Där emot kom det lite regn när jag var ute med voven.
Kram Mamma C

livetpåfyran sa...

Jättefin bricka!

Här har solken också lyst, riktig vårdag idag, kram

Wilma och jag sa...

Åhhh, vilken vacker bricka!!! :-)

En fin eftermiddag önskar jag dig!

Kram!

Adriana sa...

Jag är vacker ... vacker bricka med ljus.
Kyssar

Kamomilla sa...

MM... den är fin den brickan!
Lycka till med jobbandet!

tales from an O.C. cottage sa...

GORGEOUS!!!!

m ^..^