fredag 17 april 2009

Skimmer

Nu tror jag att vi har hittat tapeten till dotterns rum!
Jag hittade den på Rusta och tog hem en provbit. Jag är lite osäker på om det är samma som jag såg på nätet för den här var lite dyrare (men ändå ett väldigt bra pris!).
Den här tapeten uppfyller iaf både dotter och mammas önskningar :)

En vit tapet med ett diskret medaljongmönster i skimmer.



Den här kan man ju tapetsera hela rummet med utan att det blir för plåttrigt.
Dessutom kan hon ändra färg på detaljer när hon vill ......

Idag skiner solen här och jag hoppas att strålarna ska värma lite. Man blev så bortskämd av vädret i påsk så nu känns det jättekallt.

Ha en bra dag!


11 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilken snygg tapet!

Den vill jag ju också ha!

Kram Maud

EN INREDOHOLIC sa...

Jättefin!! Och du, jag önskar dig en fin fin helg tillbaka. Kram Jannice

home by lina sa...

Jättefin tapet! Vi är på gång och ska tapetsera vår dotters rum oxå, men har inte kommit fram till vilken tapet det blir än. Det här kanske vá ett tips!? Trevlig helg! Lina

Vit som snö sa...

Nu trillade jag in på en för mej ny blogg tror jag. Vilket mysigt hem du har! Tapeten blir jättesöt i dotterns rum!
O vilken vacker järnspis du har såg jag när jag kollade runt!
Finfina saker!
Kram Cilla

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Det ser ut att bli jätte bra.
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Men vad snygg den är!
Den skulle jag också gärna tapetserat med:)
kram Lallis

Jenny sa...

Hej!

Jättefin tapet!

Ha en bra helg,

kram Jennys

Mamma C sa...

Den ser jättefin ut, ha en fin helg.
Kram mamma C

Ardisia sa...

Jättesnygg tapet! Det kommer att bli så fin! Kram

Hannahs Bod sa...

Hej Hej!! Otroligt vackra tapeter, de kan få flytta hem till mig, blir nog kanoonfint. Trevlig Lördag
Hannah

Ljuvligt Hemma sa...

Ser ut att vara en riktigt fin tapet :)