tisdag 26 maj 2009

33+6

Idag tänkte jag visa magen igen :) Kanske inte så roligt för alla men det är ju en del som läser bloggen som jag inte kan träffa pga avståndet och liknande......

Idag är jag i vecka 33+6, alltså går jag in i vecka 35 imorgon (34 fulla veckor).

I bakgrunden kan man skymta lite av det blocket-fynd jag gjorde för ett tag sen. Ett litet skötbord som redan var vitmålat och med tyg. Tyget ska jag byta ut till något annat, kanske spets eller något rosa/vitt.

Den här tisdagen kommer att bjuda på en hel del sol, besök hos barnmorskan och en del målning. Måste erkänna att jag börjar ledsna lite på att måla samma saker för "fyrtioelvte" gången - men fint blir det iaf och då är det ju värt mödan!
Njut av dagen!

17 kommentarer:

Weronica - En mammas dag sa...

Det är något alldeles speciellt med magar med fint innehåll. Varmt lycka till nu på slutet!

Hem och Lycka sa...

Å vilken underbar mage!

kram Mia

Helena sa...

Å vad härligt med en stor mage, kan sakna min lite ibland...hihi! Kram Helena

Annas skattkammare sa...

Underbar mage och underbara kläder du har på dig! Älskar gravid-magar.. =)
Kram /Anna

Kamomilla sa...

Vilken fin mage du har! passar så bra i tunikan! :) Inte långt kvar nu tills ni får se ert fina underverk. Nästan så jag blir lite babysjuk...

Beas barnslikheter sa...

Vacker mage...du måste känna dig sagolik i den!

Bea - inte lite avundsjuk

bubbelrummet ♥ sa...

Härligt att vara gravid va? :-) Snart kommer ett underbarn till världen & jag önskar dig all lycka. Kram!

Karna sa...

Så koselig...ikke lenge igjen da...kos deg med magen din, og husk å ta det litt med ro...

Modern Country sa...

Neimen åå, hvilken herlig godmage du har! Det er så underbart med vordende mammaer, ingenting er mer glødende, varmt og kjærlighetsfullt!

Ha en herlig solrik dag!
Klem Aina

anne sa...

Vilka fina bilder!
Gravidmagar är något bland det vackraste jag vet - det är så fantastiskt!

Jättefina kläder hade du på dig också!

Kram Anne

Signe 1 sa...

Vilken fin mage!:-) Du verkar inte ha gått upp så mycket förövrigt va? Själv var jag stoor som ett hus med nr 1, ujujuj:-) Kram Sofia

Tulipa sa...

Vilken fin mage!

Kram!

Anonym sa...

Vad fin du är gumman!! Guud vad jag saknar dig nu...
Pussa dom där hemma.
KRAM/ Åsa

Ann-Catrin sa...

Vilken fantastisk mage du har... och så söta kläder du har med.. tänk vad modet är perfekt nu fär den som är gravid (och inte fniss)

STOR KRAM
Ann-Catrin

House of Philia sa...

Vilken fin mage! Det var inte alls länge sen jag hade en likadan.

Njut av din graviditet fast det kan vara tungt sådär på slutet. Jag blir så sentimental när jag ser andra gravida nu när min är över, det är ju så spännande att inte veta vad för liten skatt som göms i den stora magen....

hvorfor ikke... sa...

Åhhhh! Jeg syntes gravidmager er sååååå vakkert! Det er noe hemlighetsfult, forventningsfullt og spennende med slike mager!
Jeg får helt sommerfugler i magen...og jeg kjenner at jeg ønsker meg barnebarn...men hysj, hysj...ikke si det så sønnene mine hører det, hihi! De må finne mamma`n først;)

mormorelsie... sa...

Men va spännande,å vilken fin mage man blir lika farsinerad varje gång man ser en fin bebis mage.
kram o ha det så gott
ninni