torsdag 14 maj 2009

På språng....

... känns det som att jag har varit hela veckan nu! Har haft olika möten och ärenden varje dag hittills och så kommer det att fortsätta tills helgen är över.
Tur då att mina svullna fötter får det något lättare med mina nya, snygga Converse :)
Sambon fick f.ö ett par vita som jag suktar efter.....Ska nog slå till på ett par vita jag också!




På lördag fyller sambon 40 år (Na na na na na na .... jag är bara treeeetti. Haha jag måste ju få retas lite...) och det kommer så klart att bli kalas :) Troligtvis ska jag hämta min lillebror imorgon, som har åkt från Göteborg för att fira med oss. Kul!
Som sagt - det är fullt upp nu men jag ska försöka uppdatera här igen så fort jag kan!


Kram på er!

7 kommentarer:

Nettan sa...

Snygga, vill med ha ett par =0), kan bara inte bestämma färg ?
kram Nettan

Marie//Tekla Maräng sa...

snygga skor.
hoppas ni får en härlig 40-års fest.
Ha det gott Marie.

Helena sa...

Snygga skor! Snyggt med vitt också men inte fullt lika praktiskt! Ha en rolig fest! Kram Helena

Caroline sa...

Jättefina skor! Ha det bra!

Annas skattkammare sa...

Så snygga! Jag valde mellan vita och svarta men än så länge fick det bli vita.. svarta är nästa köp! =)
Kram /Anna

Karna sa...

Slike sko må jeg bare ha meg...i alle farger!

Gratulerer med dagen til mannen i huset, myyyye tøffere å være 40..ædabæda!!! HA HA HA

nea i det gula huset sa...

Dom är ju bara såååå snygga!! Jag har ett par vita som tyvärr inte är Converse. Plånboken tillät inte sånna utsvävningar just nu! Men att jag suktar efter ett par är en underdrift!

Grattis till sambon! :)

Trevlig helg!
Kram Nea