lördag 23 maj 2009

Snygg städ-partner ....... igen......

För knappt ett år sen fick jag en fin och vit dammsugare. Kommer ni ihåg den? Tyvärr höll den inte så bra, tror att det beror på kombinationen av kvalitet och mig själv (är känd för att förbruka/missbruka dammsugare). Idag slog vi iaf till på en ny snygging!
Det är Electrolux och Ikea som har ett samarbete och priset var helt ok! Man kan välja mellan rosa eller gröna detaljer och jag valde den rosa :)


Det blev lite annan shopping också som tex en skötbädd och korgar till Lillans skötbord.
Massor av färg köpte vi också! Nu har vi kommit igång med rummet ordentligt och då är det skönt om "allt" finns hemma. Målar samtidigt på ett annat projekt som stått och väntat i garaget- ni får se sen :)
Jag har nog kommit in i den där perioden när man börjar boa. Vill att allt ska vara klart NU och har flera projekt på gång samtidigt. Märker dock att kroppen inte hänger med som annars så det får gå i den takt man orkar med.
Nu ska jag snart lägga upp benen i högläge och kanske mumsa i mig något gott :)
Ha en mysig lördagskväll!

12 kommentarer:

Beas barnslikheter sa...

Vilken sötnos! Jag har verkligen börjat ÄLSKA rosa och blev lite kär i den!

nea i det gula huset sa...

Söt liten dammsugare! Ser liten och nätt ut.

Jaha..så du är inne i boafasen nu. Det brukar ju betyda att man snart kommer igång för förlossning. När är du uträknad till?

Ha en trevlig söndag!
Kram Nea

Helena sa...

Vilken charmig dammsugare, jag skulle också valt rosa! Kram Helena

carina sa...

ja visst är de söta dessa dammsugare, Jag har en likadan fast i klarblått.

Mamma C sa...

Det var en gullig liten rosa snabeldrake du köpt. Hoppas att den håller måttet nu.
Kram Mamma C

×Snoffsan× sa...

den där dammsugaren va ju het =)

Kamomilla sa...

Vilken läcker grej! Måste ju vara rena rama glädjen att städa med den..

Vita små hjärtan sa...

Vilken snygging...i rosa... Kram Agnetha

Signe 1 sa...

Kanonläcker dammsugare, det är ju superviktigt hur den ser ut, hihi:-) Kram Sofia

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Lycka till med den nya skönheten.
Kram Lotta

Skönt Hemma sa...

Åh vilken söt dammsugare :)

allt i rosa sa...

Vad fin! Jag vill också ha en rosa dammsugare.. när köpte du denna?