onsdag 20 maj 2009

Utslagen!



Nej det är inte jag som är utslagen! Men däremot har de vackra liljorna som sambon fick av sina föräldrar i lördags slagit ut.

Liljor är något av det vackraste jag vet och nu njuter vi av synen och doften!
Det är verkligen en vardagslyx med snittblommor som man borde unna sig lite oftare!

Idag ska vi köpa hem lite färg och material till dotterns nya rum. Det börjar ju dra ihop sig nu så om vi ska hinna bli klara i tid så måste vi lägga på ett kol! Får passa på nu när sambon dessutom är ledig i några dagar :)

Hoppas ni får en bra dag!

11 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Ljuvligt.. Och skåpet där bakom e ju sååå fint.. Ha en go vecka..
Kraam kram Linda

Lallis - liv och leverne sa...

Kanonfina:)
Ha en skön dag
Kram Lallis

Signe 1 sa...

Liljor är ju så vackra. Jag hade vita liljor i min brudbukett:-) Hoppas du får en skön helg!! Kramis Sofia

bubbelrummet ♥ sa...

Vilka vackra blommor :-) Gulligt att få sådana i en vardag. Kram!

Annas skattkammare sa...

Åhh så vackert det är med liljor! Älskar dem!
Ha en fin helg!
Kram /Anna

Mamma C sa...

Ja, liljor är vackra och luktar gott.
Kram Mamma C

Åsa sa...

Jag håller med, liljor är SÅ vackra! Hade pippi på att köpa å ha jämte tvn ett tag, men det blev lite dyrt..;)

Ha de bra//Åsa

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Det är så vackra..mins blommor för fullt nu.
Kram Lotta

Kamomilla sa...

Vackra liljor!

Skåpet i bakgrunden påminner om mitt nuvarande projekt, men mitt har fyrkantig spegel.

nea i det gula huset sa...

Visst borde vi unna oss mer snittblommor. Håller med om att der verkligen förgyller och lyfter upp tillvaron lite! :)

Fint vrålåk ni har köpt oxå! :)

Trevlig helg!
Kram Nea

Beas barnslikheter sa...

Jisses vilka vackra!

Och jag som funderar på när mina chockorangea historier ska dyka upp i rabatten funderar på varför jag inte bytt ut de liljorna mot vackra ROSA liljor!???