tisdag 19 maj 2009

Vrålåk :)

Måste ju bara få visa vad vi köpte igår! En ny barnvagn till "Lillan""! Det blev en Crescent Classic i svart och vitt och en del tillbehör .
"S" var med och han är som många andra karlar när det ska shoppas - fort ska det gå! Och lika bra är väl det för jag skulle kunna stå kvar där än idag och vela (jag är hopplös när det gäller att välja mellan olika saker).
Här har ni vrålåket iaf :)




Nu ska jag göra mig iordning så att vi kan åka iväg. "S" ska iväg på ett ärende och då tänkte jag att han kan ju släppa av "Gravida Berta" på lite shopping under tiden, haha.
Ha en bra dag!
Vi ses!

8 kommentarer:

Helena sa...

Hihi, vad roligt, vi har en exakt likadan! Fin! Kram Helena

Signe 1 sa...

Oj vilkert läckert vrålåk!:-) Sånna fanns inte när jag fick barn, hihi... Tekniken går verkligen framåt... Kramis Sofia

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vad fin den var..den blir toppen bra!!
Kram Lotta

Nettan sa...

Säger detsamma, vilket " vrålåk " !

Hihi..gravidberta...du är rolig ;)
Kram Nettan

Flaggduken 2 sa...

Syrran min har precis fått en liten prins & jag har blitt stolt moster. Han har haft premiär-tur i sin Crescent i dag. Vilken underbart lätt vagn att köra & toppensnygg är den ju också.
Kram Petra

Mamma C sa...

Oj, vilken kärra, Vår första låg i en brun manchestervagn med något fult foder.
Kram Mamma C

Dicksonska våningen sa...

Åh, så mysigt det ser ut att shoppa barnvagn :) *längar tills det är min tur, även om det inte är några barn på gång nu*

Kram Annika

Annas skattkammare sa...

Den var ju jättefin! Hoppas gravida berta hittat något på shoppingturen.. hihi
kram /Anna