tisdag 16 juni 2009

Inte riktigt svart men.....

Hej!
Jag erkänner att jag inte har varit den flitigaste bloggaren på sista tiden.
Så vad har jag då haft för mig?
Jaa du..... Jag har vaggat fram som en liten anka och här hemma och önskat att min kropp kunde utföra det min hjärna vill :)
Idag fick jag ett ryck och började måla fönstren i sonens blivande rum - något jag får lida för nu. Men fint blir det!
Något annat jag har sysselsatt mig med i några dagar är att lasera en kista som sonen ska ha sen.
Tyvärr blev den inte fullt så svart som jag hade tänkt mig men det får duga.


Så här såg den ut innan. Inte så najs ......


Eftersom jag inte blev helt nöjd med färgen och har tänkt behandla fler möbler till sonens nya rum så köpte jag hem svart bets idag istället. Resultatet blir nog bättre/svartare med bets istället för lasyr.

Nu ska jag snart lägga mig i soffan och sträcka ut mina korvar..... nej jag menar ben...... haha.
Hoppas att ni har det bra!


Kram!


5 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Även om du inte blev nöjd med den svarta färgen så blev det ju betydligt bättre än ursprungsutseendet!

Jobbigt det där med att vagga omkring som en anka...fyra gånger har jag gjort det och nu får det vara nog:) Men visst längtar jag efter en liten ibland när man inser att de håller på att bli stora!

Kram Annica

lottens vita och gröna sa...

oh vilken kista allstå och ta hand om din kista med, lilla vaggande ankan, nu är det väl inte så länge kvar va? sköt om dig, varmkram lotten

Mamma Millan sa...

Hellojs!! Blidde visst fin!!

Jopp..jobbigt men allt lite mysigt med!!! O den som väntar gott väntar aldrig för länge!!!!!
Har med 4...minsta är bara 4 mån...såååå mysigt!!!

Kram o Lycka till!!! MIllan ♥

Mamma C sa...

Tycker den blev himla tjusig kistan.
Kram Mamma C

Ann-Catrin sa...

Godmorgon vännen!!

men visst blev kistan finare än orginalet.. mycket snyggare

Vila nu dina morvar till ben och din stora mage

En stor kram och trevlig midsommar
Ann-Catrin