tisdag 30 juni 2009

Marina toner

Gjorde några klipp på H&M Home - rean för ett tag sen. Bla några kuddfodral och kuddar till sonens nya rum.
Måste säga att jag tycker att de har otroligt fin kvalitet på sina saker för de priserna!



Nu börjar det arta sig nere i dotterns nya rum :) Det var inga roliga tapeter att sätta upp kan jag säga så det har tagit längre tid än vi trodde att det skulle göra. Men nu är det inte så mycket kvar och sen kan vi förhoppningsvis börja flytta ner möbler och saker!
Det roliga blir ju själva "piffet" sen !
Tror att vi ska ta en sväng till sjön för ett dopp! Härligt för varma barnkroppar och svullna mamma-fötter :)
Kram på er!

13 kommentarer:

Vit poesi sa...

Snacka om fräscht!
krAM mALIN

Smultron och Nyckelpigor sa...

Jag hade inte en aning om att HM home fanns förrän till ett par veckor sen och efter att ha kikat in hos dig så inser jag att jag måste minnas att kika in där lite då å då. Kommer bli toppen fint på sonens rum tror jag! Somrigt och härligt....

Kram A

Snuttan sa...

så underbar fräsch. Vill me ha de
Kram
Åsa

Mamma C sa...

Dom var snygga.
Kram mamma C

Mamma Millan sa...

Tack tack...för den fina hälsningen!!

Så vackra o fina textiler!!!

Kul att HM har börjat med innredning...de har mycket fint o till hyvsade priser!!


~~♥Kram Millan ♥~~

Annas Lycka sa...

Snygga kuddar. Har oxå beställt från HM och är mycket nöjd.Bra kvallisort verkar det!! Kul! Ha det ! Kram Anna

Bodil sa...

Hejsan!

vad kul att HM har börjat med inredning mm.
Väldigt fint, somrigt och lite New England stil över det.
Ha en fin sommardag!
Kram från andra sidan plurret.

Anci sa...

De kuddarna är jättefina ! Så fräscha de är.
Det är roligt att göra själva piffet ;)

Kram

Helena sa...

Riktigt snygga kuddar! Ha en bra dag! Kram Helena ♥

Dicksonska våningen sa...

Jag gillar också deras grejer! De känns jättebra i kvalitén. Har både kuddfodral, duschdraperi och badrumsmatta.

Kram Annika

Caroline sa...

Jättefina kuddar. Ha det bra!

Ett hus i vitt sa...

Jättefina kuddfodral! Åhh jag ser ju att du har jättenära förlossning nu... Förstår att det är tungt o varmt just nu. Önskar dig all lycka till nu. kram, Anette

Hanna sa...

Håller med! H&M har superfina grejer med bra kvalla till kanonpriser! Me like!!! :-)