måndag 1 juni 2009

Välkommen Juni!


Hej!

Härlig helg vi har haft va?!

Igår var det ju Mors Dag och jag blev bjuden på frukost på sängen. Barnen hade ritat teckningar och brickan var så fint dukad men liljekonvaljer, tänt ljus, kaffe, smörgåsar och juice! Lyxigt värre :)
Under dagen hann vi med att åka till svärmor på morsdags fika och en sväng in till stan för att köpa spjälsäng (äntligen är de mest nödvändiga sakerna ordnade till lillan!).

Idag är det bara att passa på att njuta av värmen för sen ska det tydligen bli kallt igen. Lika bra att passa på att mumsa på någon glass i solstolen och bara slappa då :)


Ha en bra dag!

9 kommentarer:

mormorelsie... sa...

Härliga liljekonvaljer!!!!
kram o ha en go dag
ninni

Helena sa...

Fina liljekonvaljer!!! Gott med glass! Njut av solen! Kram Helena

Lina sa...

Ja, det har verkligen varit underbart! :-)

Jag älskar liljekonvaljer. Det växer massor på vår gård! :-)

Signe 1 sa...

Vilken spännande tid ni har framför er nu med en liten bebis och allt:-) Ska bli kul att följer dig o din fina blogg, Kram Sofia

Anna Söderberg sa...

Vilken vacker mage som putar ut under tunikan :).
Jag ligger några veckor efter dig jag :) Går in i vecka 20 imorn...

Snyggisvagn har ni köpt också. Vi (läs jag) har inte bestämt oss än. det lutar åt Brio happy. Men vi får se...

Kram

Kamomilla sa...

Visst har helgen varit härlig! mera sånt tack! ;)

Mamma C sa...

Ja det är bäst att passa på att njuta. Det verkar vända snabbt vädret om man ska tro på vädergubbarna.
Kram Mamma C

Tiril sa...

så vakra liljekonvall, mina er såvidt begynt å komme frem.

Karna sa...

En fantastisk helg vi har hatt, med strålende sol og varme...nydelig.

Så skjønn bukett med liljekonvall, nydelig!