tisdag 2 juni 2009

Vilka Himla fynd!

Tänkte bara visa vad som fick följa med hem från Himlas lagerbutik härom dagen.
Självklart passade jag på att fynda sängkläder till Lillan, ett påslakan och ett örngott. De kostar ju en hel del i vanlig butik..... Dessutom fick jag två påslakan också så nu har hon tre!




De här handdukarna har jag sneglat på förut och nu sålde de ut gästhanddukarna för 5 kronor styck! Det kan man ju bara inte motstå, eller hur?


Det blev 4 st av varje sort. Tänker nog ha dem vi skötbordet.


Blää, här vräker regnet ner idag :( Såg att det ska bli 4 plusgrader på torsdag och jag hoppas innerligt att det är fel! Det är ju nästan vinter för sjutton!
Nä, nog för att jag har gnällt lite över att mina ben och fötter sväller av värmen men jag föredrar sol framför det här!

Nu ska jag in till stan och se om jag kan hitta det sista till dotterns skolavslutning. Passar iof bra en dag som denna.


Kram på er!

8 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Älskar Himla så nu är jag lite sotis på dig som fyndat i outletbutiken ;-)

kram Mia

Ljuvligt Hemma sa...

Verkligen fin fina Himlafynd :)

Bygatan sa...

Va kul att kunna fynda Himla.

Blev chockad när du skrev att det kunde bli 4 grader på torsdag! Svensk sommar har börjat!

Vilket otroligt vackert skrivbord du fixat iordning!

Ha en bra vecka, kram Lena

anne sa...

Hej!
Vilka fina saker ifrån Himla!
Hade de mycket annat fint i lagerbutiken?
Jag ska dit till helgen, jobbade ju nu i helgen så jag kunde inte komma iväg... men snart så!

Vad fint det gamla skrivbordet blev efter målning och ommålade beslag - kanonsnyggt!

Brrr... hoppas verkligen väderrapporten är fel, så mycket kan det väl inte svänga i vädret nu?

Kram Anne

Nettan sa...

Så fina saker du fyndat, klart den Lilla kommer sova gott i dessa =).
Handukkarna va supersöta det med, vilker vrakpris !

Ja usch, idag vräker regnet ner..*suck*

Kram Nettan

Annas skattkammare sa...

Härligt när man kan fynda! Jag hoppas också att sommaren håller i sig, 4 grader låter ju alldeles förskräckligt..
ha en fin kväll!
Kram /Anna

Mamma C sa...

Vilka fina fynd du gjorde, visst är vädret trist igen. Här har vi +8 och regn nu, och i helgen +30 man blir lite ledsen.
Kram Mamma C

Karna sa...

For noen kupp, Himla har jo så mye fint...elsker deres tekstiler, og disse var ingen unntak!