onsdag 22 juli 2009

22 juli

Tack snälla ni för alla gratulationer och fina ord om vår tjej! Vi är så lyckliga och totalt förälskade i vår lilla Olivia!

Oj vad dagarna går fort och flyter ihop! Ibland vet jag inte ens vilken veckodag det är. Fast egentligen spelar det ingen roll. Klart att man är trött men vi njuter bara av nuet, att få vara tillsammans som familj och med vår underbara lilla baby!


Vi fick en så fin blomma av våra vänner som först var inslagen i cellofan och rosa band.
Jag lovar att jag ska försöka hålla den vid liv länge, J ;)



Nu är det snart "mat-tajm" här - både för stora och små. Det är det allt som oftast just nu, haha :)
Ta hand om er!
Vi ses!

8 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken härlig blomma!

Sköt om er
Kram Annica

Kamomilla sa...

Så skönt att höra att allt är bra!
Underbart blomsterarrangemang!

Mamma C sa...

Det var en fin blomma ni fått. Den fixar du nog att hålla vid liv tror jag.
Kram mamma C

Nettan sa...

Men denna nyhet har jag totalt missat !
Stort grattis till den nya familjemedlemmen =)

Hon var då för sööööt !
Njut av den lilla...
Kram Nettan

Annelie... sa...

Vilken vacker blomma!
Stort grattis till den underbara lilla tösen!

Annelie

Mamma Millan sa...

Låter ju sååå mysigt!! Första tiden är ju ett enda stort lyckorus ju;))) Oo att det ska gå så fort sen!!
Puss till söta olivia från mig;)))

puss o kram♥

Anna Söderberg sa...

Mmm, vad härligt med stora lilla familjen!!
Underbart söt dotter och underbar blomma från vännen!

Må så gott!

Kram

Lilla Blanka sa...

Hej!

Men åhhh vilken sötnos ♥!
Stort GRATTIS till lilla Olivia!

Kraaaam
Mia