fredag 24 juli 2009

I en liten påse.......

..... ligger de här söta spetsbanden och väntar på att bli använda.
Jag har en liten idé som egentligen har med säkerhet att göra :) Så varför inte göra det fint och säkert samtidigt?
Om det blir så bra som jag har tänkt mig återstår att se. Ni får se resultatet sen!



Här är det stora mobiltelefonsproblem just nu! Den ena mobilen efter den andra brakar ihop så nu måste vi verkligen införskaffa nya. Stackars sambon har hela telefonboken i telefonen som inte ens går att starta längre....kul.....
Får se om vi åker iväg en sväng sen och fixar till problemet.


Ha en bra dag!

7 kommentarer:

Signe 1 sa...

Spännande att se vad det blir sen då:-). Ja usch vad trist det är när teknikprylar inte funkar som det ska, speciellt mobiler. Hoppas det fixar sig. Kram Sofia

Mamma C sa...

Så kul att få se vad du tänker göra med spetsen. Grabbens telefon blev fuktskadad för ett tag sedan. Inget dom lagar när man lämnar i den. Vi fick ut på vår drulle försäkring, så lite billigar blev hans nya telefon.
Ha en bra helg

Lallis - liv och leverne sa...

ÅH, kul att se vad du ska göra:) Fina.
kram Lallis

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vilka söta band! Själv skulle jag köpa spetsar i veckan men hittade bara en sort...:(

Kram Annica

Hanna sa...

Så mycket vacker spets. Även jag visar lite spets på min blogg idag.
Hanan

Mamma Millan sa...

Blir spännande att se ! Så ösöta spetsar så! Hur går det med lilla sessan...mysigt eller?!;) Min prins har just lärt sig att sitta!!
Händer såå mycket nu!

kram

Vita små hjärtan sa...

Gamla spetsar o band...härligt.... Spännande o se vad det kan bli!!!
Kram Agnetha