tisdag 14 juli 2009

Till en liten prinsessa

Igår blev vi bortskämda med presenter till lillan!
Tre små, bedårande klänningar. Som till en liten docka :)
Tack snälla J och N!




Jag har ägnat en del av dagen åt att fixa lite på sonens nya rum. Han sov där för första gången inatt och det gick jättebra! Det är så roligt att se hur glad han är över sitt nya, alldeles egna rum. Han har fått dela rum med oss på tok för länge....

Dags att planera inför middagen. Det blir nog köttbullar - sonens favorit! :)

Ha en bra kväll!

15 kommentarer:

Nea sa...

Vilka supersöta kläder! :)
Men vilken lite sessa som inte vill komma ut!
Jag sitter här på mitt jobb, som är på förlossningen, och väntar på att få förlösa en mamma..inget är som väntans tider! ;)

Kram Nea

Kamomilla sa...

Vilken envis liten dam som fortfarande stretar emot ;)
Hon som har så fina klänningar väntande!
Roligt att ni har allt klart, med sovarrangemangen också.

*Sitter här och spänner lite grann jag med...*

Lantligt förälskad sa...

Härligt att det gick bra för sonen att sova själv och vilka söta klänningar!

Krams!

Mamma C sa...

Vilka bedårande söta klänningar till prinsessan
Kram mamma C

lottens vita och gröna sa...

hallå där, hon kommer var så säker, men jag vet jag har med gått över på mina två första...den väntan är förfärlig, ljuvliga klänningar som väntar den lilla! ska tänka på dig nu!
varmkram lotten

vit och pastell sa...

Sååå söta kläder! Härligt att få frossa i söta kläder. Ni får ge bebben en sk "färdknäpp". Funkade med båda våra, skratt.

Kram Maria

Ann-Catrin sa...

Så ljuvligt..'förstår att ni är otåliga... men snart.. var så säker

kram på er♥
A-C

Lantligt förälskad sa...

Det ska verkligen bli jätteroligt att fota nu :-) Innan var det ju inte lika roligt.

Krams!

Mamma Millan sa...

Hallojsan...inte kommit nån sessa än!!!


Sååå bedårande söta kläder,,,finns ju så mycket mer till töser!
Kommer på mig själ stå o hålla i söta klännungar när jag ska handla till min lille prins;)))

Lycka till återigen!!!!!
kan tänka mig det är sååå tungt nu!!!

♥kram Millan ♥

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vilka ljuvliga klänningar! Själv har jag idag städat garaget och kunde då inte låta bli att plocka upp lite saker ur dotterns klädkartonger. Jisses vad mycket sött hon hade när hon var liten! Inte kan jag slänga dem inte!

Ha en härlig onsdag
Kram Annica

Jasse sa...

Den första var helt underbar!

Mamma Millan sa...

Bara kikar in om storken besökt er än....;)

Belma sa...

Fin blogg

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Kul att ha en flicka, som man kan klä i så söta klänningar:)
Kan tänka mig att sonen tycker det är kul med eget rum, fint att han trivs också.
/S

hvorfor ikke... sa...

oioioi! Så super søtt!