onsdag 19 augusti 2009

19 augusti

Onsdag, strålande sol men ganska kallt.
Vi har redan hunnit med en hel del här på morgonen. Vår son hade sin första dag i skolan idag. Det var ett snabbt besök där vi fick titta runt och prata med fröknarna. Spännande!
Nu har vi en hel ledig dag framför oss men imorgon börjar allvaret :)

Fina detaljer i blomman vi fick när O föddes.


Min stackars blomma och jag kämpar för att den ska överleva. Tyvärr ser det mörkt ut....
Jag förstår inte vad jag gör för fel? "Gröna fingrar" - vad är det?

Kram!

3 kommentarer:

mammigranten sa...

Spännande med skolstart!
Noah börjar skolan om 3 veckor och är så nyfiken på hur det kommer bli.
Jag har däremot svårt att fatta att han, 5 år, ska klara av att åka skolbuss och sitta i ett klassrum och lära sig saker...
Men spännande är det ju!
Kram

Adriana Ximenes sa...

Början av läsåret är alltid bra för barn ...
Vackra blommor att jag älskar vita blommor ... Ha en bra dag!
Kyssar,
Adriana.

Mamma C sa...

Så spännande med skolstart. Vita rosor ä rvackert.
Kram Mamma C