onsdag 12 augusti 2009

Love

För några månader sen vann jag andra pris i en tävling som Marie med bloggen Guldkant på livet hade i samarbete med Nordljus. Priset var en jättefin emaljskylt.
Tyvärr kom det ingen skylt och efter ett tag började jag fundera på om posten slarvat bort den eller om det var så att de helt enkelt inte hunnit skicka den än....
Det visade sig att posten slarvat bort min vinst :(

Men Lina och Jakob med butiken Nordljus var så himla gulliga att de skickade en ny skylt till mig! Tack snälla ni!
Se så fin :)

Nu ska jag hitta ett bra ställe där jag kan sätta upp den! Tror precis jag kom på en bra plats där den kommer att synas bra ;)

Nu sover lilla O så det är bäst att passa på att fixa lite med sånt jag inte hinner annars. Som att klä på sig tex.......haha.

Kram!

8 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

FIn header du har! Ljus och vacker!! Hoppas du får en fin dag!

Titta in hos mig, just nu har jag FRÅGESTUND!! Kram Jannice

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Grattis till vinsten! Vad snällt av dem att skicka en ny, såå trist när saker kommer bort :( Så fin den var och så gulligt du gjort med bandet i sängen!

Kram o ha en fin onsdag!

Susanne

Hem och Lycka sa...

Nämen fy vad trist med Posten som slarvar bort saker! Vad gulligt av dem att skicka dig en ny, jättefin!

kram Mia

Annas skattkammare sa...

Hej! Jättefin skylt, grattis till vinsten! Synd att den kom på villovägar bara..
Kram /Anna

Mamma C sa...

Så snällt att skicka en ny till dig när posten hade varit så slarvig.
Kram Mamma C

Ljuvligt Hemma sa...

Vilken fin vinst... ska bli intressant att se var den kommer att hänga :)

Kamomilla sa...

Oh, vilken tur att de skickade en ny. Jag väntar också på en vinst som inte dyker upp...

Signe 1 sa...

Kanonfin skylt, tur att du fick en ny, lite surt annars:-(. Att vinna är alltid kul, man blir såå glad:-) Kram Sofia