måndag 3 augusti 2009

Måndag

Än verkar det återstå några vackra sommardagar som jag hoppas vi kan få njuta av. Håll bara tummarna för att de lyckats ta död på de flesta myggen nu! Jag tror jag blir tokig på dem! Jag vill sitta ute i solen med en kopp kaffe och höra barnen leka med vatten utan att bli uppätna på kuppen......

Igår kom min goda vän hit med en bukett från deras trädgård!
Jag älskar att ha lite blommor på bordet, det gör så stor skillnad :) Tack!





Idag står BVC-besök och en tur med sopor till återvinningen på schemat.
Imorgon åker min lillebror hit från Göteborg så det blir nog lite fix inför det också :)
Ha det gott!

7 kommentarer:

Hanna sa...

Så fina blommor.
Snyggt killens rum blir.
Hanna

Mamma C sa...

Vilken fin bukett du fått. Visst är det fint med blommor på bordet.
Kram Mamma C

Signe 1 sa...

Ja levande blommor är alltid så vackert, det ger sån mysfaktor:-) Må gott, kram Sofia

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vilka ljuvliga färger i buketten!

Kramkram
Annica

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Vilken fin sommar bukett du fått:)
och snygga textilier från hm, jag har nu best. nya påslakan i blått därifrån:)
ha det gott/S

Adriana Ximenes sa...

Fartyg med vackra mjuka färger.
kyssar,
Adriana.

Maria sa...

Vilken härlig sommarbukett!