torsdag 6 augusti 2009

Som förr - fast bättre!

Något som blivit underskattat med tiden är de gamla hederliga pappers-fotografierna!

För några dagar sen nappade jag på ett erbjudande som jag först tyckte verkade vara för bra för att vara sant.
Man fick framkalla 100 bilder helt gratis och endast betala för frakten (som bara var 29 kr)!
Idag fick vi hem korten och de var så fina!

Några av fotona ska användas till en bok som sonen ska ha med sig nu till skolstarten. Sen funderar jag på om man kanske skulle göra en sk "skrytvägg" någonstans.....

Jag kommer absolut att framkalla fler foton framöver och göra några album som "på gamla goda tiden" :)

10 kommentarer:

Mamma C sa...

Min mamma tar alltid papperskopior på sina kort hon tar. Det är jättekul att sitta och titta i albumen när man är hos dom.
Kram Mamma C

Kamomilla sa...

Ja, du har så rätt, man borde nog göra pappersbilder också. Annars försvinner vår tid ut i cyberrymden..

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Kan absolut oxå sakna pappersbilder! Det är sån skillnad att titta i ett album eller stå och hänga framför datorn!
Vilket kanon erbjudande..vart hittade du det??

Ha en underbar fredag!
Kram Nea

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hehe. Själv beställde jag papperkopior för några dagar sedan...600 stycken... Det har blivit en del fotograferande under sommaren så det blir nog en omgång till. Jättekul att titta på. Tyvärr glömmer man bort de gamla hederliga papperskopiorna nu när man har digitalkamera och så får man framkalla massor när man väl kommer på det!!!

Kram Annica

lovecountrychabbychicstyle sa...

Hei på deg

så fin blogg du har:)
fant deg gjennom en annen blogg...ser du har en datter som heter Lillan:) fint navn, det heter jeg også:))

god sommer!!

Klem fra Lillan

Maries Pysselblogg sa...

Visst vill man ha pappersbilder också även om datorn är praktisk många gånger!
Fin blogg du har.

bikim sa...

You have a lovely blog . So sweet and romantic.Have a great weekend,
Rosa from Portugal

Dicksonska våningen sa...

Vilket erbjudande! Kan ju vara svårt att få tummen ur att välja ut bilder att framkalla nu när man har så mycket kort.

Kram Annika

Under en vind sa...

Stort grattis till er söta sessa!!! Visst är det LYCKA!!!

Vår minsta har redan blivit tre månader! Var tar den första tiden vägen??? VI får njuta njuta så mycket det bara går! Blogga har jag svårt att hinna med....men tiden kommer tillbaka...

Ha det gott, kram!

Anna Söderberg sa...

Visst är det mycket roligare att kunna sitta och bläddra i ett album eller att rama in korten!
Det blir mer på riktigt då!!
Jag har framkallat en del bilder... men så var det ju det där med att få in bilderna i albumet ;)...

Kram