tisdag 11 augusti 2009

Rosetter

Minns ni spetsbanden som jag visade för ett tag sen?
Jag hade en speciell tanke med dem och nu ska ni få se vad det var.

Spjälorna på Juno-sängen kan sitta lite löst om sängen inte sitter ihop ordentligt. Det är lätt hänt att den åker isär lite och jag vill ju absolut inte att sidorna ska trilla ner på vår lilla tjej!

Jag såg att någon hade använt buntband men jag tyckte att det här var ett mycket trevligare alternativ.

Jag har självklart knutit åt banden ordentligt och tänkt på längden osv......
Det blev väl ganska sött? Eller hur?

10 kommentarer:

Smultron och Nyckelpigor sa...

underbar.... helt enkelt underbar! suckar drömmande...

Hem och Lycka sa...

Det blev jättesött! Och jag är inte alls avis på din Juno ;-)

kram

lottens vita och gröna sa...

ljuvligt sött, och sängen, den diggar jag såååå!

varmkram lotten

Forma om sa...

Det blev jättefint med band. Och fina sängkläder.

nea i det gula huset sa...

Superfint!
Passar en liten sessa perfekt!
Men buntband..är det ngn som tycker att det är fint eller mysigt på en barnsäng!? Tur att du har smak och stil! :)

Kram Nea

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Åh så gulligt!

Mamma Millan sa...

Det blidde ju alldeles sockersött!! Perfekt til söta lilla Olivia!!!

krameliktam♥

Mamma C sa...

Blev jättesött med banden.
Kram Mamma C

Ljuvligt Hemma sa...

Jag är sjukt avis på er fin fina Juno, för vår del blir det bara en tråkig spjälsäng från IKEA... men men det lär nog funka det med :) Kram kram.

Anna söderberg sa...

Har du en ny blogg nu?
Jag kan inte kommentera på den för jag har inget id.
Jag måste kunna välja "namn/url" för att kunna kommentera på blogger.com

Ja gud, min mage har verkligen vuxit på 1 vecka!!
Det känns kan jag säga!

Kram