torsdag 13 augusti 2009

Skålar och ny blogg


Som så många andra så nappade jag på Coop´s billiga erbjudande på de fina skålarna.
De ser verkligen ut som fina franska latte-skålar och för oss med barn är ju de här ett jättebra alternativ då de är i plast! Även för andra också så klart, tex att ta med sig i picnic-korgen.
Tyvärr köpte jag bara fyra stycken.... Fråga mig inte varför. Jag ångrar mig iaf nu och önskar att jag hade fler.


Jag vill passa på att tipsa er om att jag startat en ny blogg! Det är en mer allmän blogg med mer bilder från vår vardag. Bloggen uppdateras flera ggr om dagen. Självklart behåller jag den här bloggen men jag kände att jag ville skriva om annat ibland som kanske inte passade in lika bra här :)
Kika gärna in på En bit av oss och följ mig även där om ni vill!


Hoppas ni får en bra dag!
Kram!

9 kommentarer:

Under en vind sa...

Kul med en blogg till! har kikat in där också!

Gillar verkligen din junosäng! Ville också ha en , men med sängar stående så att lillan klarar sig de första tio åren så kändes det inte riktigt befogat....men däremot så har jag hittat en junodocksäng! helt underbart söt!

Den rutiga tapeten är nästan likadan som sandbergs men några hundralappar billigare...den kommer från intrades kollektion "Brothers and sisters", finns i rosa, blått och beiget vet jag...

Ha det gott! Kram!

Mamma C sa...

Ibland är man lite konstig med sitt handlande. Man vill ha fler av en sak men köper ett mindre antal. Jag har gjort så massor av gånger. Så står man hemma sedan och tänker. Varför köpte jag inte fler för, och då är det oftast försent. Så kul med en ny blogg.
Kram Mamma C

nea i det gula huset sa...

Ny blogg! Spännande! Då får jag ta och kika in där nu! :)

Ha en bra dag!
Kram Nea

Flickan på landet sa...

Vilka fina koppar. Synd att inget coop finns här hos oss..

Hem och Lycka sa...

Hihi, jag gjorde som du, köpte 4 och nästa gång jag var i närheten köpte jag 4 till :-D

Vad kul med din nya blogg, ska nu in och kika!

kram

Lantligt förälskad sa...

Roligt med en ny blogg. Ska kika in där senare tänkte jag :) Mycket fina skålar du hade fått tag på. Hoppas de kommer till användning nu.

Krams!

Kamomilla sa...

Jag kikade in där och fastnade på de fina bilderna. Kul!

Mamma Millan sa...

Fina skålar!!!
Kul med ny blogg..så känner jag med..vill ha en fam blogg o en pysselblogg...men tiden..får va så här så länge!Nix nu kikar jag in till din nya!!!!
Go Kväll!!

~~♥ Kramelikram Millan♥~~

märta sa...

Ny blogg, den måste jag kika in på. Dina skålar var verkligen fina, det skulle vara en bra skål när barnbarnen kommer på besök.
Ha det så gott! Märta