onsdag 26 augusti 2009

Smarto och efterlysning

Ok jag erkänner att det kanske inte var det smartaste valet att ge sig på trappan när man har en nyfödd bebis..... Men det kändes ju så bra just då! Trappan skulle ju bli så fin om den var vit.

Hmmm..... just nu ser den ut såhär:



Men vaddå? Jag har ju något att göra i höst och vinter :)

Tänkte passa på att efterlysa en snygg väggkalender! Är det någon som kan tipsa mig om en ganska stor med mycket plats att skriva på och framförallt snygg kalender? Det känns helt omöjligt att få tag på! Jag är inte särskilt förjust i dem med motiv på (tex månadens katt osv... ja, ni förstår) och smala små rutor att skriva i. Nej , det ska helst vara rejält med plats att skriva på så att min "amningshjärna" får lite hjälp på traven att komma ihåg dagens aktiviteter :)

Ha en bra dag!


Kika även in på En bit av oss!

6 kommentarer:

husvidhavet sa...

Jasså amnings-alzheimers har slagit till, ojoj minns att man var totalförvirrad hihi....
Jag har gjort en egen almanacka i datorn och använt mig av favoritbilder.
Då kan man fylla i födelsedagar och sånt man vet i förväg.
Blir snyggt i trappen...kämpa på!!
Kram Marith

Millimånsen sa...

Jag brukar köpa kalender av L, när han säljer jultidningar.. Finns en som heter: Familjens stora KOMIHÅG
Den är för "6 Pers" jättebra tycker jag, då vi skriver upp L:s assistenter mm Bra att skriva i, väldigt praktisk.. men kanske inte den snyggaste (är inte så mycket bild utan mest plats för din text).

Kamomilla sa...

Trappan blir snygg, fast okej, tajmingen va kanske inte så ok. men du, i alla fall bäst att göra innan den lille kan gå, inte sant?

Mamma C sa...

Kanske inte det smartaste, men den kommer att bli fin.
Kram mamma C

Jessica sa...

Haha...våran är snyggare. Kika in om du vill ;)

Anonym sa...

Du kan ju gå och hämta en kalender på ICA?