onsdag 5 augusti 2009

"Storfrämmande"

Känns som att jag sitter med tuttarna i vädret för det mesta nu för tiden, haha :)
Mycket amma och blöjbyte blir det! Snacka om att man har blivit tidsoptimist.... "Jo men det och det hinner jag nog idag...." :)


Men idag händer det lite annat också ! Min kära lillebror är här. Han kom hit vid fyratiden i morse och hann sova några timmar iaf innan barnen (till sin stora lycka) fann honom i soffan.
Endast 24 år gammal har han idag fått testa på att vara "tvåbarnspappa"..... Han tog nämligen med sig de två stora barnen till affären en sväng och när han kom tillbaka sa han att det var en upplevelse, haha.

Förhoppningsvis lyckas vi lura hit vår andra lillebror också så att vi kan ha en liten familjemiddag ikväll. Skulle vara så kul!

Nu - kaffe!

Kram!

10 kommentarer:

Helena sa...

Det var länge sen jag kikade in här och det har hänt en hel del ser jag! Grattis sååå mycket. Förstår vad du menar, känner mig också som ett mjökmagasin...men nu är min lilla plutt 7 månader så jag har börjat trappa ner en aning på ammandet, känns lite sorgligt för det är ju faktiskt väldigt mysigt. Njut av tiden som lilltjejen är så liten, tiden går otroligt fort! Kram Helena

Signe 1 sa...

Ja jag kommer ihåg hur man kände sig, hihi. Men det är ju samtidigt väldans mysigt:-) Hoppas ni får en fin dag med din bror, kram Sofia

S o F sa...

Så snällt av honom att kalla det för en "upplevelse", när det finns så många andra väl valda ord man kunde tagit istället. ;)

Myyyysig bild!

Ha det gott allihopa!

Kamomilla sa...

Vad bra att han fick testa!! :)

Smultron och Nyckelpigor sa...

Hihi vet vad du menar även om jag avslutat amningen och nu bara använder flaska, men jisses det är matning hela tiden och att allt som man tror sig hinna med!!

Kram Annica

Annas skattkammare sa...

Vilken underbar bild!
Ha en bra helg!
Kram /Anna

Anonym sa...

Hej! :)
Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html

var gärna med :)

Mamma C sa...

Gullig bild
Kram Mamma C

Designe sa...

Grattis till lilla Olivia! Vackert namn! Så söt bild! Va fint sonens rum blev med svarta möbler och fina detaljer! TAck för din goa kommentar hos mig! Kram :)

Mamma Mia.. sa...

Vilket foto!!!!