fredag 25 september 2009

En bit på väg

Ja nu har jag iaf kommit en bit på väg med trappan!
Än återstår det några lager färg men nu är iaf hela trappan vit.
Högst upp kan man skymta en hemsk brun dörr som jag tänkt ge mig på med penseln idag.
Vilken otrolig skillnad det blir!



Tyvärr är jag sån att jag ser allt annat som behöver fixas medans jag håller på med ett projekt. Nu ser jag plötsligt hur smutsig tapeten har blivit (*viskar* och att jag inte ens vill ha kvar den) och räcket behöver också lite ny färg och....... ja ni förstår :)

Ni får nog se mer bilder av trappan och hallen där uppe framöver!
Ha en bra dag!

6 kommentarer:

Helena sa...

Hej! Vad snyggt det blr, vilket tålamod du måste ha! Kram Helena

Ida sa...

O va snyggt! Ska bli spännande att se om räcket får någon färg och om de blir nya tapeter. Kram

Kamomilla sa...

Det ena ger det andra, men det ser ljust och fint ut!

Mamma C sa...

Blev ju jättfint och vitt. Visst är det så, att när man håller på med ett projekt. Ser man tusen till ploppa upp.
Kram Mamma C

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hmmm där blev jag påmind om att jag oxå har en trappa att måla... vet inte när jag ska få till det bara. Fyra barn som springer upp och ner ger ju en viss utmaning;)

Kram Annica

Jessica sa...

Heja, heja! Här står det fortfarande ganska stilla på trappfronten *peppar mig själv att ta tag i eländet igen*