söndag 27 september 2009

Inredningsidéer

Här har ni en som håller på att koka över av alla idéer och tankar som bubblar upp!
Jag är inne i en sån period nu när jag kommer på en massa saker jag vill göra och förändra. Dessutom har jag en sambo som hejar på och då blir jag ännu mer otålig, haha :)

Även en enkel bukett är en vacker bukett


Men han bromsar faktiskt upp mig lite och tycker att vi ska ta ett projekt i taget. Tur är det för annars skulle vi ha 1000 projekt på gång (och det räcker med de 100 vi har nu).
Just nu är det som sagt trappan och hallen uppe som ska bli klart. Det blir så ljust och fräscht och jag undrar HUR jag har kunna skjuta upp det så länge!
Lilla O har somnat nu så då ska jag passa på att byta om till målarkläderna!
En liten påminnelse om att det fortfarande går att tävla!

5 kommentarer:

Kamomilla sa...

Vad härligt med sprudlande iver!

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så fin trappan blev! Och vilken söt liten bukett, mysigt med blommor :) Härligt med mycket energi!

Kram o ha en fin söndag!

Susanne

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härlig bukett:)

Kram Annica

Mamma C sa...

Det är svårt att bara hålla sig till ett projekt i taget. Jag känner igen mig lite faktiskt. Kul att det blir fint i trppen.
Kram Mamma C

Signe Månsson sa...

Visst är det väl kul att förnya! Själv bor jag ju i lägenhet, så jag har bara små projekt. Just nu är det nya gardiner som är på gång, men lite kan göra mycket. Kram.