torsdag 17 september 2009

Nu ser jag klart

Idag putsar jag fönster! Jag är så nöjd och glad för nu ser man ut ;)
Det tar sin lilla tid för O vill såklart ha sin uppmärksamhet men jag putsar på där emellan!
Nästa fönster på tur är de mindre i köket.

Där står två blommor som E planterade på dagis. Det är de enda blommorna som jag inte lyckats ha ihjäl - snarare tvärt om. Det är inte klokt hur de har växt över sommaren!


Hmmm....Den här skulle nog behöva en större kruka. Ser lite komiskt ut faktiskt :)

Nu bjuder jag på bilder med smutsiga fönster men om en halvtimme så är de här lika rena som de andra hoppas jag :)
Nu ska jag fortsätta här.

Kram!

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Vad härligt det är med nytvättade fönster:)
Kram Lallis

Kamomilla sa...

Det är underbart när det är över det där tvättandet!

Anna söderberg sa...

duktig du är som putsade till slut :)