tisdag 15 september 2009

Puts puts

Jag funderar på om jag ska putsa våra fönster idag.
Det kan vara skönt att ha det gjort inför hösten och dessutom är de i stort behov av det! Vi har flera stora fönster på rad och det är ju fint, särskilt med tanke på ljusinsläppet. MEN! Kladdiga barnfingrar och en hundnos gör att de sällan är rena.
Dessutom öppnas de åt alla håll och kanter så vissa måste man putsa utifrån med stege (det tänker jag inte göra själv...)



Ja som ni ser så är det några stycken! Sen är det alla andra "vanliga" fönster också.
Men jag kan ju ta bara de här idag....
Peppa mig nu då! Haha :)

5 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

*peppar* ;-)

Måste också tvätta fönster men kanske maken kan ta det han jag lämnat det vidare till :-D

kram

Jessica sa...

Usch ja...här behöver fönstrena också få sig en rejäl omgång, men det är ju så förjordat tråååkigt :P

Mamma C sa...

Vem behöver inte tvätta sina fönster. Nu har inte jag små barn avtryck på mina. Men en massa fluglort har jag sett på rumsfönstern.
Kram Mamma C

Lantligt förälskad sa...

Vilka ljusa fina bilder :-)

Krams!

Anna Söderberg sa...

Weeeeellllll?
Blev några fönster putsade?
Mina är okså i behov... suck!

Kramis