måndag 19 oktober 2009

Atoll Votive

Måndag morgon....
Ny dag, ny vecka och nya möjligheter!

Just nu känner jag ett behov av att förändra och framförallt rensa! Jag har redan påbörjat rensningen och tänker ta det lite pö om pö för att slippa kaoset som det annars lätt blir.
Nu är det ju meningen att jag skulle rensa bort saker men när jag hittade min vita Atoll Votive-lykta från Kosta Boda så blev jag riktigt glad! Den fick såklart stanna!
Visst är den snygg?



Den här veckan hoppas jag på att hinna med en hel del nytta. Jag vill måla klart i hallen på övervåningen, köpa färg till ett nytt projekt och uppdatera barnens vintergarderober.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till innan lilla O vaknar :)
Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Nilla sa...

Ja de är ju riktigt fina. Jag har också våra undanplockade... Vi fick dem för 9 år sedan. Dags att ta fram nu när det är höst kanske. Ha det bra.

Kamomilla sa...

Visst är den söt! Allt ska man ju inte rensa bort heller....

Mamma C sa...

Den var en söting, allt behövs ju inte slängas.
Kram mamma C

Lantligt förälskad sa...

Visst är de söta? :-) Själv säljer jag sådana på min praktikplats.

Krams!