lördag 10 oktober 2009

Beslutsångest!

Idag smet jag och dottern in i en möbelaffär som säljer en del från Kartell. Jag ville kika lite på stolen och lampan för att "känna av" lite. Tyvärr hjälpte det inte särskilt mycket... snarare tvärt om! Nu har jag världens beslutsångest ist!!!

Hur länge har jag inte drömt om den här stolen? Snart kan den bli min!

Dessutom stod lampan på ett jättesnyggt bord som var på rea som jag också blev så sugen på... Hmmm svåra beslut, haha :)

Vår stora dotter köpte en sak idag som jag ska visa er sen. Jag kan säga en sak iaf: Vissa saker smittar verkligen av sig! Nu är det fler än jag som lägger pengar på inredning...... Hon har gjort sin mamma lite avis idag :)

Nu är det snart dags att sätta sig till rätta i soffan och titta på körslaget. Hoppas ni har en mysig kväll!
Kram på er!

3 kommentarer:

Hemma hos Katta sa...

Stort grattis i efterskott! Presentkort är verkligen den perfekta presenten, älskar att kunna välja ut mina presenter i lugn och ro...

Ghost chair är verkligen superläcker och jag skulle inte tacka nej till en eller två. Dessutom supersnygg som skrivbordsstol i ett lyxigt barnrum! =)

Ha en mysig lördagskväll, kraamar!

Susanne sa...

Riktigt läcker stol, me like!!!

Kram

Mamma C sa...

Vilken tuffing stolen var. Här har vi kollat fotbollen och det var ju skit :-(
Kram Mamma C