tisdag 13 oktober 2009

Black and white

Tänkte att jag ska tillägga lite mera svart i inredningen. Jag tycker att det bryter av snyggt mot det vita och passar bra nu till höst och vinter.
Fån H&M klickade jag hem det här svart/vita kuddfodralet tillsammans med de andra kuddarna.




Något som jag verkligen stör mig på är väggarna i vardagsrummet!
Igår sa jag till S att "imorgon målar jag väggarna vita så kan vi ha så tillsvidare". Men då sa han faktiskt stopp och tyckte att nu måste vi avsluta alla påbörjade projekt först...... Jag måste ju hålla med så idag ska jag fortsätta måla i trappan och lilla hallen uppe.

Längtar redan tills i em! Då har nämligen S med sig något väldigt efterlängtat!
Ni kan nog gissa vad det kan vara :)

Ha det gott!

4 kommentarer:

Helena sa...

Vilka snygga kuddar du har i soffan, ska kika in på H&M nu tror jag! Kram helena

Hem och Lycka sa...

Vad snygga kuddar, härlig myshörna! Nää, vad kommer han hem med tro..?

kram

Mamma C sa...

Kan bli lite mycket projekt ibland. Bäst att göra klart dom gamla först. Vad har han med sig för något?
Kram mamma C

Lizaloop sa...

snygga kuddar!!!!!