måndag 5 oktober 2009

Funkybox

Hamnade på webbutiken 5 små apor där jag bla fastnade för de här fina boxarna till tvättservetter.


Boxarna finns i flera olika färger och de här tre fastnade jag mest för. Den vita med silverhjärtat är favoriten!
"Inredningsskadad" som man är så brukar jag faktiskt störa mig på förpackningarna till tvättservetterna och gömma dem i en korg under skötbordet så det här var verkligen något för mig! Med den söta boxen kan man ha de framme ist!
Här kan du se flera färger!

4 kommentarer:

the hills & the city sa...

Kika in i min blogg pågår en ny tävling och en självklart en massa nytt om the hills & the city

Anna Söderberg sa...

Aha, tack vare dig är jag nu 188:- fattigare :)
Tog den röda med vita prickar.
Passar ju perfekt till skötbordet :)

Kram & tack för tipset

Mamma C sa...

Ibland tycker man vissa förpackningar är bara för fula för att ligga framme. Då var ju detta en toppen grej.
Kram Mamma C

VITA NYANSER sa...

Vilka fina boxar! Vad kul att du är med i utlottningen hos mig = )!

Kram L-L