torsdag 8 oktober 2009

Glädjetjut!

När jag kom ner till köket nu på morgonen stod det ett rött kuvert på ljusbrickan.
Hmmm vad kan det vara?


Ett presentkort på Länna möbler!! Jippi!!!!
Nu snurrar Tolix, Louise Ghost och Bourgie runt mitt huvud som i tecknade filmer, haha :) Det här är ju inte klokt egentligen! Man kan ju tro att jag fyller 30 i år igen!
Nu ska jag skynda mig att göra tårtbottnar till Rice Krispies tårtan som vi ska äta idag. Jag och lilla O somnade nämligen igår när jg skulle ha gjort dem ......

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Grattis på födelsedagen! tyckte jag hade ett minne av att vi fyller år på samma dag.. =) och grattis till presentkortet! Tänk så fina möbler du kan handla nu!
Kram /Anna

Gårdsromantik sa...

Vilken lycka - hoppas du kan bestämma dig:-)

Klart ni skall myssova ibland.

Kram Maud

S o F sa...

Stort Grattis på födelsedagen!!?

Kan den få en bättre start?
Hoppas din dag fortsätter i samma fina stil.

Ha det gott!

Signe 1 sa...

Åhh vad skoj!! Jag röstar för Tolix:-))!! Kram Sofia

Kamomilla sa...

Wow! Grattis?
Härligt med presentkort!

Mamma C sa...

Grattis på födelsedagen, vilken fin present.
Kram mamma c