torsdag 1 oktober 2009

Happy!

Jag har fastnat så för de fina Kivi lyktorna från iittala!
För ett tag sen bestämde jag mig för att jag vill börja samla på dem :) Nyligen hade Cervera ett bra erbjudande som jag tänkte nappa på men precis då blev jag sjuk. Som tur var så köpte min snälla lillebror några till mig och härom dagen fick jag hem dem!


Det blev två Aqua blue och två Clear!


Jag är så happy! Tycker att de är så fina!
Nu skulle jag vilja komplettera samlingen med Matt frosted och Sweet Pink, färger som skulle passa in jättebra här hemma.
Skulle även vilja komplettera med de snygga matchande skålarna Maribowl.

Idag ska vinnaren av tävlingen dras och jag återkommer med besked senare :)
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Så läckra de är! Kan man inte få för många av ;)

Vad kul att du är med o tävlar på min blogg! Ser även att du länkat så fint - dubbel vinstchans för dig! Lycka till nu! Kram Emmy

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Mmm visst är de fina! Jag har själv ett litet gäng. Älskare av ljuslyktor som jag är*ler*

Kram Annica

Milla sa...

Hej
tycker också jättemycket om ljuslyktorna. Har hunnit samla på mig 13 stycken men sen har jag haft köpstopp för de måste ju få plats nånstans också.