tisdag 6 oktober 2009

Kaos

är vad som råder här just nu! Saker överallt!
Igår började vi göra om en del i köket för att göra plats för en diskmaskin. En hel sektion med lådor och ett skåp försvann så en hel del omstrukturering och utrensning blev det!
Jag hade en bra plan: Spara, slänga, skänka, sälja. Men någonstans på vägen spårade det ur och allt blev till ett enda kaos med saker överallt.

Kaos på bordet

Innan jag gick och la mig fick jag bort en del , bla en hel sopsäck med skräp. Men nu återstår resten! Känns som att hela huset är upp och ner så det är bara att sätta fart!

Ja, nu vet ni vad jag har för mig idag, haha :)

5 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Känner igen mig så! Blir oftast kaos när jag rensar ut.. fast det är skönt när det är klart!
Kram /Anna

Signe 1 sa...

Härligt med kaos;-)!! Lycka till! Kram Sofia

nea i det gula huset sa...

Den där känslan när man börjar är helt fantasktisk. Men efter lite för lång tid av plockande försvinner den glädjen sakta men säkert.
Men det kommer bli bra och ännu skönare när det är färdig sorterat!

Kram nea

Kamomilla sa...

Men diskmaskin jihuuu! :) Det är väl värt röran?

Mamma C sa...

Det kan bli lite rörigt ibland :-)
Jag skulle sätta upp nya gardiner i sovrummet igår. Fick ett ryck och rev ut allt i mitt skåp, där jag har gardiner och dukar. Blev en nästan full soppsäck med massa skräp. Men det jag skulle göra blev ju sinkandes på grund av detta.
Kram Mamma C