torsdag 15 oktober 2009

Triss

De här tre ljuslyktorna fick jag i present av min svägerska och svåger.
Det roliga med dem är att de skiftar så i färg beroende på ljuset. Har försökt att fånga det med kameran men det var verkligen svårt! De är silverfärgade inuti och lite koppar/rosa/silverfärgade på utsidan.


Riktig mysigt sken!
Fy så kallt det blev bara över en natt sådär! Svårt att veta vad man ska klä på barnen när det är minusgrader på morgonen och plusgrader på dagen. Fast det är samma sak varje år. Att man aldrig lär sig, hahah :)
Igår vaccinerades lilla O och det blev en jobbig dag för henne efter det. Men idag verkar hon mycket piggare som tur är så vi får se vad vi hittar på.
Ha en bra dag!

6 kommentarer:

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så fina de var :) Och vilken fin stol! Kan tänka mig att du är nöjd över den! :)

Kände samma sak, svårt att veta vad man ska klä på sonen när det är såhär, men det fick bli fleece och jacka, mössa, vantar och vinterkängor, fodrade byxor. Men snaaaart får det nog bli overall :P A vill ha snö :P

Hoppas att lilla O snart känner sig bättre!

Kram o ha en fin dag!

Susanne

Annas skattkammare sa...

Så fint sken det blev av de fina lyktorna.. höstigt och mysigt!
Kram /Anna

Lantligt förälskad sa...

Vad fina de var när de kom ljus i dem :D Verkligen jättefint sken.

Krams!

Kamomilla sa...

Jättefina, verkligen spännande färg och mönster!

Agnes sa...

Jag har nu FYRA härliga tävlingar igång!

Du kan vinna:
- Leksaker från Lajbansson
- Presentkort från Kids Butik
- Presentkort från Wall44
- Valfria varor från Kalasbolaget

Klicka på länken för att komma direkt till min kategori "Tävlingar":
http://agneslauedberg.blogspot.com/search/label/T%C3%A4vlingar

Ha en härlig kväll!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jätteläckra lyktor. Ser ut att vara riktigt fint sken!

Kram kram
Annica