tisdag 27 oktober 2009

Veckans klipp

måste den här snygga Marimekko skålen vara!
Till ett riktigt bra reapris så var den såklart helt omöjlig att motstå :)



Igår åkte jag och alla tre barnen iväg till Valbo, ett köpcentrum i Gävle.
Vi åt och handlade lite på Ikea innan vi gick runt en sväng i köpcentrumet. Vi hade det trevligt men jag måste erkänna att det var väldigt skönt att komma hem igen :) Det är liksom inte samma sak som att ta en shoppingrunda med en väninna, haha!

Barnen har höstlov och vi tar dagen som den kommer. Troligtvis blir det en sväng ut i naturen senare idag. Jag är på jakt efter lite "naturmaterial".....
Nu kommer solen fram här ser jag! Kan inte passa bättre :)

Må gott!


(Jag tror att jag vet vad problemet här på sidan berodde på och har nu tagit bort det. Nu hoppas jag att alla kan komma in här utan problem igen!)

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Dom är snygga marimekko skålarna. Solen tittade fram en stund här idag med.
Kram Mamma C

Ylva sa...

hejhej, har kikat in här tidigare men minns inte om jag lämnat avtryck efter mig. De där marimekkoskålarna är ljuvliga. Har just också köpt ytterligare en till (kanske inte lika bra) reapris. Det blev en lila denna gång för min del, blå var också läcker :)
/Ylva