lördag 14 november 2009

Däckad

Ja det är precis vad jag blev av den där sprutan! Resten av familjen är ok förutom att S har ont i armen. Jag fick frossa igår och mår verkligen inte bra nu heller. Med panodil blir det iaf lite bättre och jag vill inte skrämma någon nu. Jag tycker absolut att man ska vaccinera sig!

Jag känner mig inte i skick att springa runt med kameran i högsta hugg nu så jag bjuder på en bild som inspirerar mig mycket!
Den kommer från Christina Lindhes hem, grundare till Lexington.


Jag gillar verkligen när man sätter många tavlor tillsammans sådär! Jag har en idé om att göra likadant på ett ställe här hemma.....

Nu ska jag titta runt lite bland bloggarna och sen lägga mig och vila igen. Hoppas ni får en bra lördag!

5 kommentarer:

Kamomilla sa...

Fick den i torsdags och har varit supertrött och har ont i hela kroppen. Men trots det är det säkert värt det. fast okej, i mitt fall kom den nog för sent, svininfluensan är här redan.Så jag vet inte om jag har den pga vaccinet eller som riktig men lindrig.
Krya på dig!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs!! Ja så vackert medmassor av tavlor så..gärna med olkika ramar i samma kulör!!

allt väl med lilla O..hon växer väl o frodas kan jag tro!! Min lille är 9 mån nu..kan inte tiden stå stilla lite;))

♥Kram o go kväll Millan♥

purple area sa...

Snyggt sovrum, gillar tavelväggen!!

Signe Månsson sa...

Sådär har jag gjort i mitt vardagsrum med tavlor. Jag tog en stor spånskiva som jag målade vit och spikade upp foton i svarta ramar på den. Jättesnyggt!
Kram på dig. Signe.

Stämningsfullt sa...

Hej Signe!
Smart idé att sätta upp dem på en skiva! = Mindre hål i väggen :)