söndag 8 november 2009

Fars dag!

Morgonen har gått i fars dags tecken. Jag bakade scones, barnen ritade teckningar och sonen bjöd på ett litet framträdande som vi skrattade gott åt :)
Kanske blir det lite mer firande under dagen men först ska vi göra lite nytta genom att fortsätta där vi slutade igår. Några annonser till blir det nog!

Men först måste jag bara tipsa er om en ny butik, Kung Karusell! En helt underbar butik med bara vill-ha-saker från Day Home, Tine K, Olsson och Jensen och Claus Porto. Gissa om jag har letat efter en butik (på nätet) med ett bra utbud av Day? Nu verkar det som att jag har hittat den!
Lova nu att ni inte shoppar som tokar utan att ni sparar lite till mig också :)



(Liiite synd tycker jag om mig själv idag då jag var bjuden till den fina bloggträffen i Göteborg men tyvärr inte kunde följa med. Men när man möts av ett stort leende och joller på morgonen så känns det rätt ok ändå :) )

Nej, dags att sätta fart här!

Inga kommentarer: