måndag 16 november 2009

Förvaringsbehov

Jag har insett att vi skulle behöva mer förvaring snart. Just nu går det bra men snart blir det fler leksaker som man vill stuva undan ibland. Det finns ju massor av fina alternativ så det blir nog inga problem.

Vi har den auktionsfyndade kistan som jag egentligen inte använder till något särskilt men den är långt ifrån barnvänlig.

Vackert men vasst


Idag har jag flera tankar om vad jag skulle vilja göra men sen om det blir av är en annan sak. Bla har jag lite mer saker som jag vill spraylacka men vädret är inte det bästa så risken är att det blir ett prickigt resultat om det börjar regna.
Om det ändå kunde komma lite sol! Det här vädret är ju bara för trist.

Vad ska ni hitta på idag?

4 kommentarer:

milla-andante sa...

Ja förvaring kan man aldrig få nog av... jättefin kista men förstår att du inte vill använda den till barnens saker.
Hoppas du får en fin dag mitt i det grå november!
Kram

Hem och Lycka sa...

Finfin förvaring som man aldrig kan få för mycket av!

kram Mia

Kamomilla sa...

Svårt att minnas när man senast såg solen.... :(

Snuttan sa...

Ja förvaring är aldrig fel att ha.
Kram
Åsa