tisdag 3 november 2009

Jag har kärat ner mig

i ett kök!
Särskilt den här snyyyyygga bänkskivan!

Vit, högblank med rostfri kant! Hur snygg som helst!


Även luckorna var högblanka med rostfria handtag.
Tyvärr tyckte jag inte att kaklet gjorde sig till köket så det drog ner det hela lite.

Bilderna är tagna med mobilkameran i all hast så det är svårt att se hur snyggt det verkligen är. Klicka på bilderna så blir det lite bättre iaf.

Som ni ser har jag varit på Ikea idag. Jag hade en dejt med min kära faster där och vi åt frukost, pladdrade lite och tog en runda i varuhuset. Det fanns en hel del fint och massor av härlig julinspiration. Men jag var duktig och höll rätt så hårt i plånboken :) Några små köp blev det dock som jag tyvärr inte kan visa er än.....

4 kommentarer:

Lantligt förälskad sa...

Den är verkligen jättefin! Det är jobbigt att kära ner sig i saker ibland. Då vill man ju allt, allt och allt..

Kram L-F

Mamma C sa...

Toppenfint, vem vill inte ha ett nytt kök.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Hej,

Vad heter den här fina bänkskivan?

Stämningsfullt sa...

Aonym: Jag minns tyvärr inte men fråga på Ikea! Vet att den fortfarande finns kvar.