söndag 22 november 2009

Silver till jul

Silver är troligtvis färgen som kommer att dominera här hemma den här julen. Jag gillar absolut den traditionella färgen rött till jul men det kan vara kul att variera sig också :) Lite rött blir det så klart....
Vi har pysslat en del i veckan och idag funderar jag på om vi kanske skulle baka lussekatter. Vi har som tradition att alltid baka det till dotterns födelsedag (30 nov.) och i år är det dessutom första advent dagen innan! Någon som har köpt saffran än? Det ska tydligen bli rekorddyrt i år....

En skål fylld med...........

.......silverpynt/pyssel
Igår förändrade jag en sak som jag har tänkt på länge. Resultatet blir sååå bra och nu undrar jag varför jag inte har gjort det tidigare! Jag har lite kvar men om någon dag så får ni se vad det är!
Hoppas ni har en skön söndag!

1 kommentar:

Kamomilla sa...

Nu blev jag allt bra nyfiken på vad du gjort! :)