torsdag 26 november 2009

Silverkrans

Här sitter jag och syndar med brie/salami toast och kaffe till frukost. Inte det bästa för mamma-figuren men SÅ gott!
Lilla O rullar runt, runt på golvet och jag får hela tiden gå dit och lyfta tillbaka henne till filten :) Hon är riktigt tidig med att ta sig fram så man får ha ögonen öppna hela tiden nu! ♥

Den här lilla silverkransen av kottar var nog det första jag pysslade ihop till Ikeas "Gilla Julen".

Den är riktigt enkel att göra! Det som behövs är najtråd, kottar, en limpistol, sprayfärg och band. Om ni gillar den och vill rösta på mitt/mina bidrag så kan man göra det här!



Nu ska jag se om jag kan hitta ett bra, mjölkfritt recept på lussekatter.
Har ni några tips så tar jag tacksamt emot dem!
Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag byter ut mot laktosfri mjölk. Men du kan byta ut mot vatten och använda vit sirap istället för socker och göra en ganska lös deg. Sirapen gör att det inte blir lika torrt. Vill tillägga att du har en inspirerande blogg.
/Rosmari

Stämningsfullt sa...

Tack för tipset och din snälla kommentar om bloggen:) Jag tog rismjölk och hoppade över kesellan.
Håll nu tummarna för att det blir bra också, haha.