fredag 13 november 2009

Stick!

Så har även vi fått vår beskärda del av vaccinet.
Vi ställde oss i en lång kö ca 15 minuter innan portarna slogs upp. Ungefär en och en halv timme senare gick hela familjen ut, fyra av oss med ett litet plåster på armen....

Innan hade barnen blivit lovade att de fick välja precis vad de ville till fredagsmys om de var duktiga och tog sprutan. J valde det här kitet som jag tyckte var lite mysigt. Hur det smakar återstår att se.


Förutom mixen innehåller paketet 12 söta formar, dekorationshjärtan och ett ark med klistermärken.
En kul sak för en liten tjej!
Om det tål att visas så kanske ni får se det färdiga resultatet sen :)
Ha det gott så länge!


6 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad fint!

Kram Annica

Annika sa...

Hej
Vi har kakan med Lily Fee =)
Har inte tetsat den än, men den står i skafferiet för användning när bakandan dyker på =)

milla-andante sa...

Så gulligt paket och vad bra att det gick bra med sprutorna! Hoppas ni inte kommer att känna av den nu efteråt!
Kram

Kullan Pullan sa...

Hej!
Så sött, och vilket bra presenttips.
Kram Paula

Kamomilla sa...

Fick mitt vaccin igår, men jag tror det kom för sent. Här härjar grisen i knutarna redan.

Signe 1 sa...

Här ska det tas vaccin på tis är tanken...det känns kanon, undra bara hur länge man får köa!? Ha en fin lördag, kraam Sofia