söndag 6 december 2009

Andra advent!



Redan söndag och andra advent! Vart tog den här helgen vägen?

Som planerat så åkte jag och tjejerna iväg igår. Det var "shop til you drop" och flickorna såg vilda ut i ögonen när de fick shoppa loss :) Deras dag toppades av att de träffade "Idol-Alice" och ögonblicket förevigades på bild såklart.

Det blev mest kläder och smink faktiskt men jag var inne på Ikea en snabbis och köpte bla lite blommor.Jag hittade några vita hyacintvaser men jag ville ha genomskinliga så det blev inget köp. Tog en vanlig vas här hemma ist och jag tycker att det blev fint det med.

Idag har vi bara skrotat runt här hemma och barnen har bakat lussebullar och pepparkakor.
Nu - middag!
Ha en mysig kväll!

3 kommentarer:

Linruz sa...

Mysig kväll på dig med.
Krm Lina

Weronica - En mammas dag sa...

Vilken fin adventssak! Gillar hyacinten där i mitten.

Mamma C sa...

Snyggt när man gör så där med hyacinterna.
Kram Mamma C