tisdag 8 december 2009

Julstjärnor!

Idag kom det två nya julstjärnor med posten! Stjärnorna beställde jag här och det verkar som att det var rena turen att jag lyckades få tag i ett par!
De är handgjorda i Indien och har ett underbart sken! Har verkligen försökt att fånga det på bild men det är svårt! Mönstret är mer cerise i verkligheten än på bilderna.
I dagsljus


Det blev snyggt med lite färg samtidigt som det svarta matchar skänken i matsalen......

Ikväll hade vi tänkt överraska barnen med att åka på julbord men när jag skulle boka visade det sig att det endast var fre, lör, sön det serverades :( Nu får det bli gårdagens rester av köttfärssåsen ist. Fast den är rätt god den med!

Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Så snygga dom var, kul som du säger med lite färg. Tråkigt när man ställt in sig på julmat.
Kram Mamma C

Signe 1 sa...

Stjärnan är verkligen jättefin, me like!:-)

Ha en skön kväll, kram Sofia

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Vilken fin julstjärna!! Kul med lite annorlunda saker oxå och jag kan tänka mig att den passar superbra, precis som du skriver, till din ommålade skänk! :)

Lampan i förra inlägget är sååååå snygg! Förstår att du är lycklig! :)

Hoppas färsen smakade!?
Kram Nea